Szukamy Ciebie

sharky & sharky - Dowiedz się o coach, ocena wydajności a także zarządzanie przez cele

Specjalista ds. obsługi Klienta -Telemarketing

nr referencyjny: 08/2/2011/ POZNAŃ


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę Klientów biznesowych oraz umawianie spotkań handlowych.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na infolinii lub w telemarketingu,
  • znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office,
  • elastyczność w działaniu oraz zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klienta,
  • odporność na stres,
  • komunikatywność,
  • odpowiedzialność.
  • umiejętności argumentacji i przekonywania,
  • miłego głosu i nienagannej dykcji.


Oferujemy:

  • Prace w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Zatrudnienie na pełnym etacie lub umowę zlecenie.
  • Wynagrodzenie stałe + prowizja.
  • Szkolenia.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@sharky.pl , z adnotacją: 08/2/2011/ POZNAŃ

Prosimy o dopisanie klauzuli na aplikacji o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883