Głównym założeniem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę oraz umiejętności pozwalające na przeprowadzenie profesjonalnego procesu obsługi Klienta którego efektem jest sprzedaż.
Celem pośrednim szkolenia będzie wskazanie na fakt odpowiedzialności, jaką niesie za sobą praca w dziale który reprezentuje firmę na rynku. W oczach większości Klientów, firma to pracownik „pierwszego kontaktu”, którego praca ma ogromny wpływ na oceny, jakie wystawią firmie jej Klienci. Dlatego program obejmuje wiedzę m.in. z zakresu psychologii wywierania wpływu.
Umiejętność komunikacji interpersonalnej oraz zdolność wykorzystywania technik perswazyjnych, a także technik i strategii negocjacyjnych w relacjach handlowych.
Korzyścią dodatkową jest wypracowanie narzędzi wspierających realizację zakładanego na dany rok celu sprzedażowego.
1. Wprowadzenie do szkolenia
2. Motywacja w pracy
3. Analiza konkurencji
4. Analiza osobista
5. Sprzedaż, a obsługa Klienta
6. Komunikacja interpersonalna w procesie budowy relacji
7. Struktury językowe oddziałujące na podświadomość
8. Analiza procesu wizyty handlowej u „nowego Klienta”
9. Negocjacje
W zależności od czasu, który niezbędny będzie do przepracowanie punktu 10, poniższe pozycje przepracowane zostaną w sposób tylko teoretyczny lub teoretyczny z uwzględnieniem ćwiczeń.
10. Psychologia wpływu – techniki manipulacji w negocjacjach
sharky & sharky jest innowacyjną firmą szkoleniowo-doradczą, wspierającą przedsiębiorstwa w optymalnym wykorzystaniu Kapitału Ludzkiego. Rozpowszechniając skuteczne narzędzia zarządzania i pasję tworzenia, inspirujemy osoby prywatne oraz firmy do samodoskonalenia i rozwoju w drodze do realizacji celów biznesowych.
Nasi trenerzy przeszkolili już ponad 150.000 osób, doradzaliśmy wielu firmom polskim i zagranicznym, mamy za sobą małe i duże projekty doradcze, badawcze oraz bogate doświadczenia w pracy praktycznie na każdym rynku.
Taka historia zobowiązuje i stanowi wielką motywację,
aby kolejni Klienci dołaczyli do tego grona.
Zapoznaj się z naszą wizją, misją oraz celami.