Głównym założeniem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę oraz umiejętności pozwalające na przeprowadzenie profesjonalnego procesu obsługi Klienta.
Proponujemy, aby program szkolenia w swym charakterze odwoływał się do zakresów obowiązków osób objętych procesem szkolenia. Dzięki czemu Trener wprowadzając poszczególne elementy tematyczne, będzie mógł przekazać nową wiedzę w formie praktycznych ćwiczeń oraz przykładów.
Celem pośrednim szkolenia będzie wskazanie na fakt odpowiedzialności, jaką niesie za sobą praca w dziale obsługi. W oczach większości Klientów, firma to pracownik „pierwszego kontaktu”, którego praca ma ogromny wpływ na oceny jakie wystawią firmie, jej Klienci na rynku.
· Komunikacji interpersonalnej
· Technik obsługi Klienta
· Technik sprzedaży
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI SZKOLENIA
2. MOTYWACJA W PRACY:
3. SPRZEDAŻ A OBSŁUGA KLIENTA
4. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTA ORAZ SPRZEDAŻY:
5. TECHNIKI "DOPASOWANIA" I "PROWADZENIA" W KOMUNIKACJI.
6. ROLA AKTYWNEGO SŁUCHANIA W PROCESIE SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ:
7. STRUKTURY JĘZYKOWE ODDZIAŁUJĄCE NA PODŚWIADOMOŚĆ:
Jak stosować konstrukcje lingwistyczne oparte na:
8. SPOSOBY MYŚLENIA INNYCH LUDZI, CZYLI, JAK FUNKCJONUJĄ METAPROGRAMY (NLP)
9. ANALIZA KONKURENCJI:
10. PROFESJONALNE STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA W RELACJACH B2C:
11. PRACA Z WYMAGAJĄCYM / TRUDNYM KLIENTEM.
12. ZAJĘCIA WARSZTATOWE W OPARCIU O PRZYGOTOWANE STUDIUM PRZYPADKU:
sharky & sharky jest innowacyjną firmą szkoleniowo-doradczą, wspierającą przedsiębiorstwa w optymalnym wykorzystaniu Kapitału Ludzkiego. Rozpowszechniając skuteczne narzędzia zarządzania i pasję tworzenia, inspirujemy osoby prywatne oraz firmy do samodoskonalenia i rozwoju w drodze do realizacji celów biznesowych.
Nasi trenerzy przeszkolili już ponad 150.000 osób, doradzaliśmy wielu firmom polskim i zagranicznym, mamy za sobą małe i duże projekty doradcze, badawcze oraz bogate doświadczenia w pracy praktycznie na każdym rynku.
Taka historia zobowiązuje i stanowi wielką motywację,
aby kolejni Klienci dołaczyli do tego grona.
Zapoznaj się z naszą wizją, misją oraz celami.