Trening jest dwudniowym spotkaniem dydaktycznym przeprowadzonym w formie aktywizującej i przeżyciowej. Rozwija on w zdecydowanie wysokim stopniu strategiczny i intelektualny charakter roli zawodowej jaką są negocjacje.
Proponowane są tutaj konkretne, efektywne rozwiązania w zakresie identyfikacji taktyki negocjacyjnej partnera – negocjanta, oraz szeroki repertuar psychologicznych technik wywierania wpływu w warunkach relacji handlowej. Program wykorzystuje konwencje psychologicznego wpływu negocjacyjnego na poziomie paleopsychicznym (wpływ podświadomy) oraz techniki wpływu na poziomie świadomym psychiki partnera w m.in. w celu budowania dobrych relacji handlowych.
UCZESTNICY:
Osoby, których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę współtworzenia lub nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania.
PRZED SZKOLENIEM:
Przed realizacją szkolenia kontaktujemy się z uczestnikami szkolenia w formie telefonicznej lub/i mailowej celem omówienia oczekiwań oraz wypracowania wspólnych celów. Istnie również możliwość spotkania osobistego przed szkoleniem.
EFEKTY TRENINGU:
Wywołanie wyraźnego wzrostu sprawności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy. Wzrost motywacji do samodoskonalenia.
FORMA TRENINGU:
Wykład teoretyczny – ok. 10 %
Dyskusja – ok. 10 %
Praktyczne ćwiczenia indywidualne i grupowe – 40%
Case + praca z kamerą – 40 %
Wywołanie wyraźnego wzrostu sprawności negocjowania i renegocjowania warunków współpracy oraz motywacja do samodoskonalenia.
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
Dużym plusem spotkania jest osiągnięcie dużej pewności siebie w zakresie panowania nad przebiegiem prowadzonych procesów negocjacyjnych.
1. CELE
Cel dydaktyczny:
Wzajemne poznanie uczestników i prowadzącego, wytworzenie optymalnego klimatu emocjonalnego, ustalenie zasad dyscypliny pracy oraz zarysowanie głównych trudności operacyjnych w roli zawodowej negocjatora.
2. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA:
- jak funkcjonuje komunikacja interpersonalna w zakresie:
Cel dydaktyczny:
Zobrazowanie wszystkich ważnych elementów komunikacji bezpośredniej oraz rozwinięcie u uczestników zdolności sterowania emocjonalnym klimatem w dialogu. Uświadomienie procesów myślowych decydujących o wewnętrznej ocenie: prawda - nie prawda, czyli diagnoza kłamstwa i bluffu.
3. PSYCHOLOGICZNY PROFIL PARTNERA:
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników praktycznej umiejętności rozpoznawania systemu wartości i osobowościowych źródeł motywacji partnera dialogu, a następnie wykorzystanie tej wiedzy w zakresie wpływu i argumentacji.
4. TECHNIKI STEROWANIA DIALOGIEM - FORMY ORAZ RODZAJE KONSTRUKCJI:
Cel dydaktyczny:
Zapoznanie uczestników z oddziaływaniem konstrukcji "pytających" w sterowaniu dialogiem.
5. PSYCHOLOGIA WPŁYWU - TECHNIKI MANIPULACJI:
Cel dydaktyczny:
Wykształcenie u uczestników treningu zdolności identyfikowania mechanizmów wpływu psychologicznego, stosowanych przez oponentów zarówno intuicyjnie jak również świadomie (techniki defensywne).
Wskazanie na finezyjne psychologicznie, powierzchownie niewidoczne metody sterowania emocjonalnego w dialogu (techniki ofensywne).
6. INTEGRACJA:
Cel dydaktyczny:
Praktyczna adaptacja wybranych treści.
Trening ułatwiający wdrożenie w sferę naturalności i rutyny poznanego repertuaru technik.
Punkty ramowe nr 5 i 6 stanową wypełnienie prawie całego drugiego dnia treningu i są prowadzone z użyciem kamery video oraz innych, różnorodnych metod zawodowej korekty indywidualnej i grupowej.
sharky & sharky jest innowacyjną firmą szkoleniowo-doradczą, wspierającą przedsiębiorstwa w optymalnym wykorzystaniu Kapitału Ludzkiego. Rozpowszechniając skuteczne narzędzia zarządzania i pasję tworzenia, inspirujemy osoby prywatne oraz firmy do samodoskonalenia i rozwoju w drodze do realizacji celów biznesowych.
Nasi trenerzy przeszkolili już ponad 150.000 osób, doradzaliśmy wielu firmom polskim i zagranicznym, mamy za sobą małe i duże projekty doradcze, badawcze oraz bogate doświadczenia w pracy praktycznie na każdym rynku.
Taka historia zobowiązuje i stanowi wielką motywację,
aby kolejni Klienci dołaczyli do tego grona.
Zapoznaj się z naszą wizją, misją oraz celami.