Działy

Zaawansowany system wynagrodzeń

Cele szkolenia

  • Pokazanie jego uczestnikom, jak uzyskać najwyższą stopę zwrotu z tej inwestycji z jednoczesnym zaangażowaniem tego, co najlepsze w ludziach do osiągania wyznaczonych celów.
  • Uświadomienie uczestnikom, co najbardziej motywuje pracowników a co sprzyja ich demotywacji.
  • Pokazanie uczestnikom, jak konstruować efektywne systemy wynagrodzeń.
  • Wskazanie motywatorów pozamaterialnych i okoliczności do ich stosowania.

Korzyści

Wynagrodzenie pracownika często traktuje się jako element kosztowy dla firmy. Prawda jest jednak taka, że prawidłowo skonstruowany system wynagrodzeń to inwestycja przedsiębiorstwa, która w obecnych czasach potrafi się zwracać, jak mało która.

Program

Strategia firmy a kształt systemu wynagrodzeń:

  • MBO a karta wyników zrządzania zasobami ludzkimi ?
  • Mierniki realizacji celów firmy a zadania dla pracowników
  • System wynagrodzeń jako odzwierciedlenie strategii firmy

Jak zbudować efektywny system wynagrodzeń:

  • Jak powiązać realizację zadań pracownika z wynagrodzeniem?
  • Nie tylko pieniądze motywują - niefinansowe elementy wynagrodzeń
  • Koncepcja badań w organizacji przy budowie efektywnych systemów
  • Omówienie wyników badań OGÓLNOPOLSKIEGO BADANIA MOTYWACJI.

Wynagrodzenie jako „archipelag”, a nie „samotna wyspa”

  • rola systemu rozwoju zawodowego
  • rola systemu ocen okresowych
  • demotywatory
  • zakresy obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności
  • modele kompetencyjne

System ocen pracowniczych

  • Przez ocenę do podniesienia efektywności osobistej pracownika
  • Konstruktywna krytyka jako wartość w przedsiębiorstwie
  • Jak odzwierciedlić strategię przedsiębiorstwa w systemie ocen pracowniczych?

Optymalizacja kosztów

  • Jak zamienić system wynagrodzeń z kosztu w inwestycję?
  • Oszczędzanie na ludziach nie sprzyja oszczędzaniu kosztów firmy - dlaczego?

Metodologia:

  • Wykład teoretyczny
  • Case study
  • Dyskusja
  • Ćwiczenia

Masz pytanie? Chcesz zamówić szkolenie? Napisz!

Imię i nazwisko:


Kontakt zwrotny (eMail lub nr telefonu):


Treść: