Działy

Strategie neuromarketingu i neuropsychologii we współczesnym biznesie

Cele szkolenia

Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się:

  • jak skutecznie wpływać na mózg i umysł klienta;
  • jak osiągać pożądane cele biznesowe;
  • jak budować „markę holistyczną”;
  • jak wykorzystywać psychologię zapamiętywania w reklamie i sprzedaży;
  • jak wykorzystać neuromarketing w rozmowie handlowej;
  • jak tworzyć skuteczne teksty na strony WWW;
  • jak konstruować hipnotyczne oferty handlowe;
  • jak przygotować i przeprowadzić skuteczne prezentacje handlowe;
  • w jaki sposób wykorzystać w biznesie marketing narracyjny;
  • jak wykorzystać idee neuromarketingu w tworzeniu stron WWW.

Korzyści

Szkolenie oferuje uczestnikom wiele wymiernych korzyści, m.in. poznanie nowoczesnych strategii neuromarketingu i neuropsycholigii.

Program

1.       JAK DZIAŁA MÓZG KLIENTA

  • Rola świadomości i podświadomości w odbieraniu i przetwarzaniu informacji
  • Trzy poziomy przetwarzania informacji w mózgu klienta – mózg gadzi, układ limbiczny, kora nowa
  • Rola neuronów lustrzanych w modelowaniu zachowań
  • Funkcje prawej i lewej półkuli mózgu
  • Indywidualne mapy umysłu klienta

2.       PROCESY PODEJMOWANIA DECYZJI O ZAKUPIE PRODUKTU LUB USŁUGI

  • Rola podświadomości w podejmowaniu decyzji zakupowych – jak emocje wpływają na nasze wybory
  • Co jest źródłem oporu klienta i jak go przełamywać
  • Zasada ograniczonego wyboru
  • System wartości klienta – „Piramida Diltsa”
  • Co motywuje klienta do dokonania zakupu

3.       BUDOWANIE „MOSTÓW KOMUNIKACYJNYCH” Z KLIENTEM – NEUROMARKETING W ROZMOWIE HANDLOWEJ

  • Sztuka aktywnego słuchania
  • Potwierdzanie bieżącego stanu klienta
  • „Dopasowanie” i „Prowadzenie” w procesie komunikacji

4.       STRUKTURY JĘZYKOWE ODDZIAŁUJĄCE NA PODŚWIADOMOŚĆ KLIENTA

  • Presupozycje, czyli siła ukrytych stwierdzeń
  • Implikacje – siłą logiki w argumentacji i pokonywaniu obiekcji

5.      PSYCHOLOGICZNE ZASADY WPŁYWU SPOŁECZNEGO

  • Zasada wzajemności
  • Zasada sympatii
  • Zasada konsekwencji i zaangażowania
  • Zasada społecznego dowodu słuszności
  • Zasada niedostępności

6.       OD BRANDINGU 2D DO BRANDINGU 5D. JAK BUDOWAĆ MARKĘ HOLISTYCZNĄ

  • Skuteczne oddziaływanie na emocje klientów za pośrednictwem wszystkich pięciu zmysłów
  • Matryca umysłu handlowca Tony Buzana

7.        JAK SZYBCIEJ I DŁUŻEJ ZAPAMIĘTAĆ MARKĘ PRODUKTU – PSYCHOLOGICZNE PRAWA ZAPAMIĘTYWANIA W SPRZEDAŻY I REKLAMIE

  • Efekt początku i końca
  • Prawo powtórek
  • Prawo wyjątkowości
  • Prawo skojarzeń

8.     STRUKTURA PRZEKAZU MARKETINGOWEGO

9.     TWORZENIE SKUTECZNYCH TEKSTÓW NA STRONACH WWW

10.    HIPNOTYCZNA OFERTA HANDLOWA – NEUROMARKETING W TEKSTACH SPRZEAŻOWYCH

Masz pytanie? Chcesz zamówić szkolenie? Napisz!

Imię i nazwisko:


Kontakt zwrotny (eMail lub nr telefonu):


Treść: